satu destinasi

Thursday, August 01, 2013

breathtaking
aku ada pada jalan aku. kau, ada pada jalan kau. jalan kita tak pernah sama. jauh bezanya. masih, banyak yang perlu kita belajar dalam jalan kita. lebih-lebih lagi aku yang banyak kelompongan yang harus aku tutup.

tapi, destinasi yang kita tuju itu satu. destinasi kau, destinasi aku, sama. untuk ke destinasi itu, aku perlukan kau. untuk aku capai ke sana, aku perlukan kau sebagai penguat langkah aku.

jika Allah izin, aku tunggu kau di satu perhentian. dan lepas dari itu, jalan kita jadi satu. dan destinasi kita itu adalah yang SATU.

moga-moga. :))

12 comments:

Aman said...

Untung utk org tu..

Faaeinz said...

Insha-Allah syakey.. insha-Allah..

destinasi akhir kita semua sama.. =)

Syafiq A. Ghani said...

thumbs up boh! gambar memang aku salute sokmo

syafiqa said...

moga-moga seperti diharapakn

Anisa Hang Tuah said...

adore your photo =)

syakirahmn said...

kak faarihin, insyaAllah kita tuju sama-sama :')

syakirahmn said...

alhamdulillah. sesungguhnya ni gambar pakai handphone je ni :D

Mek Onie said...

gambar tu :D

Hanamiko Sakura said...

inshaAllah amin :)

walaupun guna smartphone, ianya tetapi cunsss.. ;)

syakirah izwanie said...

InsyaAllah Amin. Jika diizinkan tuhan. Jalan itu akan bercantum di satu titik.

iKhRam said...

wow
shakey dah ada teman sekarang
ni mesti dalam hati ada taman ni

hehehe..
sori, saja ngusik

apapun
selamat hari raya
maaf zahir batin

Tengkubutang said...

Follower no. 1132

Jom singgah n follow blog teman.. heee.. salam kenal yea..

http://tengkubutang.blogspot.com/