Perlis, Malaysia

Port outdoor best di Perlis

Monday, August 22, 2016

So, did we found a new place for photoshoot?

Kadang, secara leisure kena lah sesekali outing keluar ambil gambar. nak kata nak enhance skill, not really tapi jujur kami cuma nak test baju baru yang terlalu sukar untuk kami pakai pada waktu yang lain. haha. kalau ada yang follow blog aku ni, memang tak lain tak bukan partner outing aku sorang ni je lah ya. currently mek ni busy merawat pesakit, nak culik buat projek dengan dia pun susah. nasib baik dia ajak untuk kita outing sambil-sambil tu dia teman lah nak cari port best untuk aku bawak pengantin untuk outdoor sekitar perlis ni.

Kalau scroll balik tag photoshoot sessions masa mulamula dulu outing, masyaAllah gambar, masa tu dah rasa cukup lawa dah bahahah tapi itu lah, time evolve, kita pun dah grow lah jugak sikit-sikit skill editing. camera pun dah maju sikit dah, boleh lah untuk dapat hasil-hasil yang lebih menarik.

Kadang, rindu jugak nak update more personal stuff in here sebab aku rasa blog banyak buat aku improve writing aku specially in english. besides taking extra classes for english dekat USM dulu, blog lah tempat aku practice writing. kadang tepu jugak kepala ni tapi bila menulis terus rasa ringan. itu sebab paling aku suka buat ada lah tulis things to do secara harian. sangat membantu.

ok melalut apadia taktau. ok btw ni semua venue dekat Perlis. besides Penang, Perlis memang dalam hati i, kecuali apabila pemandu2 yang bawak 40km di lane kanan.

No comments: